Reklamace a výměna

 

Vrácení a výměna zboží

Může se stát, že Vám zakoupené zboží nebude z jakéhokoli důvodu vyhovovat, nebo jste zvolili špatnou velikost či typ.

Nevadí! Zboží můžete bez udání důvodů vrátit nebo zdarma vyměnit za jiné. A to do 30 dnů od objednávky.
V případě výměny zašleme nový produkt zcela zdarma*.

 

Postup vrácení nebo výměny

1) Připravte zásilku:
Do balíčku přiložte:
  • doklad o koupi (Objednávka / Faktura)
  • vyplněný formulář dle potřeby:
Formulář – Odstoupení od smlouvy Formulář – Reklamace
2) Odešlete zásilku:

Doručení na adresu:

Martin Svátek (CarFlexx.cz)
Jana Jindřicha 286
Praha 9, 19016
(Doporučujeme využít PPL)

Doručení do boxů:

  • PPL Box - AlzaBox  –  V Lipách 250/9, 19016 Praha 21
  • Balíkovna Box    - AlzaBox  –  V Lipách 250/9, Praha 21
  • Zásilkovna Z-Box  –  Kvasinská 400/1, Praha 21 – Koloděje

Kontaktní údaje pro zásilku:

📞 607 305 606 (pouze pro kurýry, není infolinka)
✉️ info@carflexx.cz

 

Upozornění

  • Zboží musí být čisté, bez zápachu a nepoškozené.
  • Poškozené nebo parfémované zboží nemusí být přijato
  • Pokud zadáte chybné kontaktní a doručovací údaje, zásilka bude pravděpodobně vrácena zpět k Vám.
  • Zboží pečlivě zabalte. Za poškození během přepravy odpovídá zákazník.
  • Při chybném dodání z naší strany hradíme dopravu my.
  • Při výměně zboží z důvodu nevhodné volby (typ, barva, velikost) máte 1. výměnu zdarma.
  • Další výměny hradí zákazník (platba předem 119 Kč / na dobírku 159 Kč).

*Odstoupení po 14 dnech od převzetí nemusí být akceptováno. Dopravu v takovém případě nehradíme – záleží na dobré vůli prodejce.